יום חמישי, 11 באוקטובר 2012

נעליי חורף - רשימת מצאי 2012-2013

נעליים. איזו מילה נהדרת, אהה?!
נעלי חורף. צמד מילים משובב נפש!
מגפיים. יהההההה.......... 'תעלפת!

טוב, אם הפתיח הזה לא הסגיר כי חולת נעליים אנוכי, אז הפוסט הזה בהחלט ידגים זאת יותר מהיטב וברור כשמש ביום חורף ישראלי!
כהרגלי בקודש התכוננתי לחורף הזה מבעוד מועד וחרשתי את הסיילים בסוף עונת החורף שעבר ורכשתי לי לא מעט מציאות משלל חנויות הקניון הסמוך, חנויות רחוב על הציר הראשי בעירי הנהדרת  וגם בחנויות יד שניה.
מאחר ואני מארגנת את את ארון החורף שלי ממסד עד טפחות וגם הגדלתי לעשות וקניתי מתקן לנעליים המתאים ל 30 זוגות נעליים שזה בערך שליש מהסך הכולל של מספר הנעליים שלי. אז זה בהחלט מצדיק פוסט הגון ומשקף של מצאי נעליי החורף (והסתיו) שלי + כמה משאלות חורף נוספות בגזרת הנעליים.

אז תכינו לכן שתייה ואפשר גם להתאבזר בנשנוש קל ושבו בנחת עם רגליים על הדום, כי זה הולך להיות א-ר-ו-ך!

מתחילה עם פלאטס שטוחים בניחוח סתוי.


מליסה - קסטרו אאוטלט - 50 ש"ח


קסטרו אאוטלט - 50 ש"ח


חנות רחוב - 50 ש"ח


חנות רחוב - 50 ש"ח


50 ש"ח - H&O
גלי - 79 ש"ח
         

אוקספורד שטוחים שחורים אשר מבחינתי הם TIMELESS! פריט חובה בכל ארון נעליים של אישה. 
לא העזתי לרכוש תאומים בחום אז קניתי את אלה מטו גו ובאתי על סיפוקי. אך יש מצב סביר שהשנה אשקיע גם באוקספורד חומים איכותיים יותר, אך אחכה לסיילים כמובן. ;-)


טו גו - 30 ש"ח
לי קופר (גלי) - 100 ש"ח


מוקסינים עם סבתא שיק שנרכשו בחנות יד שניה האהובה עליי + סניקרס מדליקים מזמש לימים שלא בא לי להשקיע.


יד שניה - 30 ש"ח
זמש - 99 ש"ח
   

רגע לפני המגפונים, זוג תאומים של אוקספורד על עקבים. אני זוכרת את אותו הטיול בקניון ואת הכניסה האגבית ההיא לחנות של ביג טום. כשנחו עיניי על אלה זו היתה אהבה ממבט ראשון ולא האמנתי למזלי הטוב כי יש אותם במידה שלי ועוד בשני צבעים! לא יכולתי לבחור, לא-לא, זה כמו לבחור בין אבא לאמא!!! כמה מאושרת הייתי ועודני עם הרכישה הזאת!! חיכיתי כל הקיץ שהחורף הזה יבוא ואחנוך אותם וגם אחרוש עליהם כהוגן. הם כל כך יפים בעיני. העיצוב עדין ועדיין יוצא מהם משהו אדג'י שיוסיף את הקורטוב של פלפל לכל מערכת לבוש באשר היא.


ביג טום - 149 ש"ח


ביג טום - 149 ש"ח



מגפיים ומגפונים

אני מאוד אוהבת מגפונים בעיקר בעצם מתה עליהם! יש להם וייב כזה טוב ונוח, יפה ומתחוכם. אז יש לי מלאאאא מהם :-)

מתחילה עם השטוחים הנמוכים.


פוזה - 50 ש"ח
אלדו - 100 ש"ח



חנות רחוב - 50 ש"ח
   

אלה של זארה בצבע כחול עמוק היחידים שנקנו בתחילת העונה כי פשוט נשבתי בהם! ואפילו טרחתי להזמין את המידה שלי דרך שירות הלקוחות שלהם ומי שמכיר את שירות הלקוחות יודע שזה לא היה קל!


זארה - 199 ש"ח
דוקרס (גלי) - 100 ש"ח


המגפיים מטפסים במעלה הרגל......

את התאומים האלה רכשתי לפני 5 שנים כשהייתי בהריון עם הבכור שלי. שעה שחיכיתי לסקירה מערכות של העובר הייתי בלחץ גדול עקב ממצאים לא מי יודע כמה בסקירה שנערכה יומיים לפני כן. אז פנינו למומחה, אלא מה?! אבל גם זה לא ריפה את ידיי מספיק מלבצע את זממי בקניון רמת אביב, הסמוך למרפאה ויצאתי עם שני זוגות המגפיים המעלפים האלה מעור!! שהיו בסייל נהדר והם מחזיקים היטב עד היום ורק משתבחים, קרי מקבלים את הצורה המרופטת הראויה :-)



מרקו - 149 ש"ח


מרקו - 149 ש"ח


ירוק זית. ורוד מסטיק. מנומרים.
השתוללתי.


ספורטלט - 70 ש"ח
טו גו - 50 ש"ח


קרוקס - 50 ש"ח


ממשיכים לטפס.....


זמש - 100 ש"ח
טו גו - 50 ש"ח


את אלה רכשתי עם מישהי מזדמנת בחנות של גלי. שתינו נדלקנו על המגפיים האלה והיה מבצע של 1+1 אין ספק שהיינו שם בדיוק בזמן! הם מהממים!!!!!!!!!!!
גלי - 100 ש"ח

מגפונים מטפסים על עקבים....

תאומים, שחור וחום, מסקופ בסייל הלפני אחרון בהחלט והחלטתי שאני הולכת על זה כי הם בדיוק הטעם שלי. אבל בדיוק ממש!


סקופ - 100 ש"ח
סקופ - 100 ש"ח


טו גו - 20 ש"ח
גלי - 100 ש"ח

אופס, הנה עוד זוג שנקנה במחיר יחסית גבוה, אבל לא בטוחה שהמלא, אולי כן? יש מצב. אלה מזארה באפור עכבר נהדר. לא יכולתי לחכות וזה לא קורה לי הרבה במחירים האלה. מצד שני אאל"ט קניתי אותם בגיפט קארד שקיבלתי מחמותי לזארה כמדי שנה אגב. אז....
השניים הם המגפיים הכי גבוהים שלי, עקב ו'ייז. נקנו בחנות יד שניה, הם מעור איטלקי ומהממים!
פשוט לא מסוגלת לנעול יותר גבוהים מזה.


זארה - 199 ש"ח
יד שניה - 70 ש"ח


ומיד מסייגת עם המעלפים האלה, LOL, לא יכולתי להשאיר אותם שם בחנות, פשוט לא. מגפוני פיפ-טואו מדהימים. נקודה. ליציאות שלא מחייבות הרבה הליכה ובטח שלא ריקודים, מתאים בעיקר לישיבה על כיסא בר בשיכול רגליים חושני.

פיילס - 100 ש"ח


זוג תאומים נוסף ואחרון, הם מגפי הבוקרים שקניתי בויקאנד לפני שנתיים בסייל כמובן. הם מאוווווווווווווווווד נוחים. מאווווווווווד! אחת הקניות הכי שוות שלי EVER! הם מחזיקים כמו חדשים!

וויקאנד - 149 ש"ח


וויקאנד - 149 ש"ח


WISH LIST

סניקרס על פלטפורמה. 
הטרנד אמנם ממש ממש לא חדש, אבל ברבות הזמנים הוא לגמרי GROW ON ME אני מחפשת כאלה לא טרנדיות מדי בהקשר של צבעוניות מדי. משהו יחסית רגוע שיאמץ את הטרנד מבלי לדרוס את כל מערכת הלבוש שתלך אותם.

הזוג הזה פשוט יקר מדי, 199 יורו!!  אבל מתפקד כנעלי הרפרנס שלי. ז"א למצוא משהו הכי דומה לאלה.
בסבלנות רבה אני אחרוש כל חנות בקרבתי ואחכה לזוג הזה עם הקאצ'ינג ורצוי מאוד שלא יעלה על 200 ש"ח.

Ash Bea Wedge Trainers - אסוס

מנומר.
בא לי מאוד על מגפונים מנומרים. או על אוקספורד מנומרים. זה צריך להיות ממש מעודן.
אבל גם אלה הגומי של הג'ינג'ית ממש מדליקים וכמה שבא לי גם על כאלה!

פוראבר 21

סטייל ריבר


ג'ינג'ית


וכמה שאלה יפים!!!!!!!!!!!!!! לא חושבת שנשאר מהם במעט מדי סניפים שיש בארץ.  :-(

ה&מ


זהו. תם ונשלם. פיייייייייייייי זה היה מתיש גם בשבילי.
עכשיו אני רק חייבת לקיים את ההבטחות שהבטחתי לעצמי, להיות ורסיטילית ולהעז עם הנעליים, כל הנעליים האלה!

TA.... TA....

3 תגובות:

  1. אוהבת את כל הבחירות שלך, במיוחד הפלאטס והסקסיות, אבל הזוג היחיד שלא אהבתי הוא האחרון....

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) כמה נחמד לקלוע ב 9% לטעם כמעט זהה לשלי.
      הזוג האחרון באמת קצת יוצא דופן, אבל הם מהממים בעיני :)
      ואני זוכרת כשהייתי בתיכון סגנון הזה ממש שלט ום אז היו לי נעליים כאלה. אני ממש ממש מקווה למצוא אותם, למרות שהסיכוי לזה קלוש מאוד.

      מחק
  2. אומגד הקריפרססססססס (הזוג האחרון) ♥♥
    בא לי עוד כאלה
    מוזמנת להיכנס גם אלי♥
    http://www.myfworld.com/

    השבמחק