יום שבת, 15 בספטמבר 2012

חורף בניחוח בורגונדי וירוק עד





מריחים את הסתיו, נכון?
בוקר 06:23 כזה כבר לא בולעים את הרוק של עצמנו מרוב שחם ויבש, ואפילו אפשר לצאת לעבודה ב 07:19 עם חולצה שהיא חולצה במלוא הגדרתה המילונית המקורית ולא גופיה שהיא חולצה. ובערב, בערב כבר מחשיך מוקדם, להאכיל ת'ילדים, לקלח, לפג'ם ולאפסן במיטתם עוד לפני שגיא פינס אומר ערב טוב לירון ויצמן. אז אם כך אפשר להתחיל להתכונן לחורף, חורף ישראלי כמובן ובמרץ רב!  וווווּהוווּ!
אז זהו, שאני מתכוננת לחורף הזה כבר מסוף החורף שעבר, כזאת אני. :-)

אני ממעטת עד בכלל לא, לגמריי לגמריי לא קונה בתחילת עונה/אמצע עונה/תחילת סוף עונה ברשתות הגדולות והפופולריות AKA זארה/קסטרו/גולף וכיוצ"ב. אין בידי המעות לקנות בגדים בכסף מלא וגם לעדכן את המלתחה שלי לעיתים מזומנות כיאה לשופהוליקית מצויה. אז הפכתי לקניינית מדופלמת  של שלהי סוף עונה ועוד יותר של סופסופסופני של סוףףףף עונה. והכי אוהבת לקנות בחנויות אאוטלט ויד שניה בנסיון לדלות מותגים בכלום מחיר ובעיקר למצוא מציאות יחודיות.

הפוסט הזה מוקדש לכל הג'קטים/בלייזרים/מעילים שאגרתי בסיילים של סוף החורף ברשתות ובחנויות יד שניה בשנה שעברה, וגם רכישות מהחודש האחרון בחנויות יד שנייה בעיקר הודות למקצה ראשון של סידור ארון החורף שלי.

****************************************************************************************************************

הטרנד הצבאי לא נס ליחו ויש לו הרבה פרשנויות וחייבת לציין כי אני לא אוהבת את מראה ההארד קור של הטרנד, קרי כבד לנשיאה ולמראה ומאובזר בכפתורים ענקיים. השניים שרכשתי, מאוד לטעמי גם בלי ההקשר לטרנד הצבאי המדובר.



ג'קט IRIT - יד שניה

מעיל צבאי - יד שניה


















עוד אחד שמתכתב עם הטרנד, ג'קט ג'ינס מהמם ביופיו.



רותם והדס - יד שניה


מעיל טרנץ' של הוניגמן שסימנתי עוד בתחילת העונה, אך הצלחתי להדחיק את הסוגיה. עד שיום אחד בביקור תמים בקניון בגין תרופות לילדה חולה מהסופר פארם. משהו משך אותי לסייל הסופי ביותר של החנות והישר לזרועותיו של אהובי משכבר תחילת החורף. רכשתי אותו ב 149 ש"ח במקום 399 שעלה בתחילת העונה. גם השנה יש את המעיל הזה דומה מאוד. לשיפוטכם.


הוניגמן - סוף עונה שעברה




ירוק עד ובורגונדי, הצבעים הנכונים לחורף הקרוב. ירוק העד מוכר ומכונה גם ירוק בקבוק אי אז בשנות ה 90. הבורגונדי הידוע גם כבורדו ושלל הגוונים הקרובים לו. אני אישית מכורה לצבע הבורדו ופלטת הצבעים הקרובה לו כל חיי. כל הארון שלי מלא בפריטים בצבע הזה.



ZARA

ZIP




ZARA



HUGO BOSS - יד שניה





הקלאסיים, הפריטים שכל אחת צריכה/חייבת בארון. לקח לי זמן להתפתח בכלל לכיוון הג'קטים ובלייזרים עד שנה שעברה פשוט לא חשבתי על זה בכלל. נראה ששנה שעברה היתה גאות ענקית ושלל בלייזרים/ז'קטים הציפו את הסתיו והחורף ברחוב הישראלי, נראה לי שהכניסה דווקא של ה&מ לשוק הישראלי יש תרומה רבה לכך.
בתור מתחילה רכשתי לי כמה קלאסיים שיתאימו לרוב המלתחה. 

בלייזרים שחורים בקו נקי. לכאורה נראים מאודדומים מה שבאמת נכון. הימני של ה&מ במידה 36 FIT למראה מכובד וחנוט יותר. השמאלי של פול&בר במידה L לשימוש יותר קז'ואלי ונוח, פחות "מעונב".

PULL&BEAR - יד שניה




H&M


בלייזר אוברסייז עם פסי סיכה. אי אפשר לטעות עם פריט שכזה, לשדרוג או להנמיך כל הופעה. וג'קט קורדרוי שמזכיר לי את הסרט "סיפור אהבה". (הכתם הלבן המצ"ב באדיבות מילוי של שמיכה שדבק בו. יטופל.)



Beged Or לפולגת - יד שניה

גולף - יד שניה






 מעילים. האמת שאני בקושי לובשת מעילים, אני מוצאת את זה מאוד מסורבל עבורי בעיקר עם ילדה על הידיים. אבל בכל זאת בשביל היומיים בעונה שצריך אותם אז בהחלט יש לי כמה מאלה. את אלה במיוחד לא יכולתי להשאיר בחנות מפאת מחירם המסעיר. כולם עלו 50 ש"ח ומטה!


TNT עודפים




חנות רחוב 





















ספורטלט


לא בדיוק מעיל, גם לא בלייזר/ג'קט ואפילו לא קרדיגן. אבל אהבתי אותו ועלה כלום כסף אין לי מושג מה המותג, רק יודעת שהוא שלי :-)


יד שניה




ולבסוף, למה יש כללים אם לא להפר אותם? נתקלתי במעיל אופנועים דמוי עור הזה בה&מ וזו היתה אהבה ממבט ראשון. אני יודעת שיחטפו אותם כמו לחמניות חמות ובגלל מחירו הסביר 249 ש"ח (בכל רשת אחרת תמחור של פריט שכזה הוא מעל 300 ש"ח לפחות)  החלטתי שלא לחכות כהרגלי בקודש וקניתי אותו וזהו. אני מאוהבת!


H&M




זה היה מסע מפרך אל תוך הארון העמוס שלי. אבל מסע כיפי מאוד עבורי במיוחד כי אני בוחרת בפריטים שתמיד יהיו באופנה, לדעתי/לטעמי כל מה שהצגתי לא לוקה בתסמונת הטרנדיות יתר ומכאן שהם ישרתו אותי היטב לכמה עונות. אין ספק שאני מצויידת היטב לחורף הקרוב בכל הנוגע למעילים וג'קטים. רק שאני מכירה את עצמי ובטוח אצליח לרכוש עוד דבר או שניהם בנושא זה...



2 תגובות:

  1. לגבי ג'קטים - בדיוק קניתי גם 2 מעילים דמויי עור בגולברי דווקא... אחד שמנת, אחד חציל-בורגני, כל אחד? 250 ש"ח!!! שווה. :-)

    שנה טובה.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה באמת מחיר שווה ועוד בגולברי?!
      יש מצב לקישור לפריטים? נשמע מעניין!

      מחק