יום שלישי, 28 במאי 2013

כי נעליים קונים מהר - מצאי קיץ 2013-2014

חככתי בתוך תוכי אם לייחד פוסט מיוחד גם לנעלי הקיץ. יש בזה משהו לא יצירתי. סתם מלא תמונות של נעליים. אבל #1 זה בדיוק סוג הפוסטים שאני בעצמי כל כך אוהבת לקרוא/לצפות בבלוגים וולוגים ברחבי הרשת. אבל #2 העיסוק והמחשבה על כך הם שהביאוני לידי הדבר החשוב הבא. זה הזמן לדילול!! דילול אמיתי כזה שמסתכל בלבן של העיניים של עצמי ולהעיף את אלו שלא היה בהם שימוש כלל או שימוש מועט בהחלט וכאלה שמאסתי בהם. כן, זה קורה גם לי. וכמו שקשה לי עד מאוד לדלל ספרים בספריה, קשה לי מאוד מאוד מאוד לדלל נעליים, אבל עשיתי זאת ונפרדתי מ 8 זוגות נעליים! זה המון במושגים שלי.

מציגה את הזוגות שזכו להשאר. היכן ומתי נרכשו, מחיר (זוכרת הכל, תימניה נו!)
+ WISHLIST קצרצרה. נא להתרווח עם קולה זירו או בירה ולמטיבות גלישה אפשר גם אבטיח קר.


שטוחות

הזוגיים האלו נרכשו לפני 3 שנים בחנות 'בצלאל' ברחובות התאהבתי בהן במבט ראשון ולא יכולתי להחליט מה כדאי יותר, אז לקחתי את שני הזוגות במחיר סוף עונה כמובן, אלא מה? 100 ש"ח כ"א.

REPUBLIC 

REPUBLIC


שני זוגות שהתלבטתי לגביהם הרבה ונראה האם באמת ימשיכו איתי הקיץ.
הימניות פלאטס נרכשו ב 'פוזה' נוחות מאוד 50 ש"ח, השמאליות מהשנה שעברה מ 'נעלי מרקו' ב 50 ש"ח טרם ננעלו, אך בראשי כבר שוכן תכנון ספציפי עם חולצה שטרם נרכשה (מי שמבינה על מה אני מדברת שתצביע!).

נעלי מרקו
פוזה


פלאטס/בלרינה אהובות עד מאוד וכבר נחרשו. הימניות הוצגו אחר כבוד בפוסט הצהוב הקודם ונרכשו במנגו אאוטלט ב 100 ש"ח. השמאליות נרכשו בה&מ ב 60 ש"ח לפני כחודשיים במחשבה הראשונית להעז בקיץ עם הניאון בקטנה.


H&M
MANGO


שני הזוגות הבאים הם מזכרת סופר כיפית ונעימה מטיול זוגי עם האיש שאיתי בפריז לפני כחודשיים. שני הזוגות נרכשו בחנות "רחוב" פושטית יחסית ברחוב סן מישל הכה נהדר! הימניות בצבע חציל מהמם נרכשו ב 20 יורו, עשויות עפ"י דגם של רפטו נוחות להפליא הכי נוחות שיש לי! ומשדרות איכות! השמאליות מנומרות מדליקות בגזרה יחסית סגורה שלאו דווקא תואמת קיץ, אבל דווקא הסגירות הזאת מוצאת חן בעיני הן מחזיקות היטב את הרגל ועלו במחיר ה "שערורייתי" של 10 יורו.


BABES&SHOES
ANDRE


שני זוגות נוספים. השמאליות סתמיות מטו-גו בכלום כסף (20 ש"ח כמדומני) נקנו בגלל קורליותן המבהיקה לכשארגיש נועזת מספיק לשלבן פה ושם. הימניות, רגע לפני הגיעי לפרק הפלטפורמות, אלו העליזות של ביאנקה פלטפורמה נמוכה מאוד, אצלי הן על תקן שטוחות. נרכשו גם מחנות 'בצלאל' שהוזכרה לעיל ב 100 ש"ח. (חייבת לציין כי נעלי ביאנקה לא נוחות מאוד ואינן שוות את הכסף בהן הן נמכרות בתחילת עונה בשלל חנויות כנעליים מסוג מיוחד ואיכותי. בסוף עונה אפשר למצוא אותן ברח' ביאליק ברמת גן במספר חנויות במחירי ריצפה ע"ע נעלי טו-גו. סתם שתדעו).

BIANCA
TO GO





ולבסוף זוג הסנדלים הזה החמוד של איירוסולס שנרכש לפני כחודש דרך אתר XNET ב 149 ש"ח. אהבתי את העידון והמינימליזם והם מאוד נוחים.

Aerosoles


פלטפורמות

בשנה שעברה מצאתי לי מספר מציאות מהסוג האיכותי

מימין זוג פלטפורמות האהובות עליי ביותר ומזוגות הנעליים הכי יקרות שיש לי. נרכשו בסוף עונה בנמרוד שמוכרים גם את נעלי קלארקס במחיר המופרע של 500 ש"ח. לא אופייני לי בעליל להפיז כך בנעליים, אבל זו היתה אהבה אמיתית ממבט ראשון. הן אהובות במיוחד בגלל המינימליזם המשובח שלהן. משמאל מציאה מהממת מספרינגפילד עודפים שהיו איתנו לזמן קצר בקניון המקומי בשנה שעברה במחיר הסופר שווה של 100 ש"ח.


SPRINGFIELD

CLARKS

עוד מציאות איכותיות במושגים שלי הם שני הזוגות האלה. הימניות נרכשו בסטיב מאדן ב 149 ש"ח באחד מעשרות שיטוטי בקניון בסוף עונת הקיץ שעבר. בחיי שיש לי הכישרון והמזל לצוד כאלה מציאות של סוף עונה. השמאליות נרכשו בשלהי החופש הגדול בשנה שעברה בטיול הרכבת החצי שנתי לעזריאלי עם הזאטוטים הפרטיים שלי מספרינג ב 100 ש"ח בלבד. ספרינג היא חנות קבועה בה אני אוהבת לסיים את עונת הקיץ והחורף ולצוד מציאות מעין אלה.

SPRING
STEVE MADEN


לפני שנתיים תמימות קרעתי את כרטיס האשראי בשופינג (לפני שקרעתי אותו באמת), או אז גם דגמתי לראשונה את נעלי סקופ וקניתי שם מספר זוגות בסייל נהדר של סוף הקיץ. שני זוגות של תאומים. ככה זה בסוף עונה ועוד בסקופ! 80 ש"ח לכל זוג נעליים! למה או אם אפשר גם וגם?! והשנה אני הולכת לקרוע להן ת'צורה :-)


SCOOP
SCOOP



SCOOP
SCOOP


האחרונות למקצה הפלטפורמות, הזוג הזה שנרכש ב 50 ש"ח מחנות יד שניה לפני כחודש, ואין לי מושג מה המותג. מחוק לגמרי. אבל הם סוגרים לי את הפינה החומה לז'אנר הזה.

יד שניה


עקבים

למען האמת יש לי מלא נעלי עקב מהסוג הרגיל והקלאסי. מציגה רק חלק מאוד לא מייצג ופחות "קלאסי" לשימוש, וגם כאלה שנרכשו לאחרונה בשם הקיץ המתקרב.

שני הזוגות הבאים נרכשו ב 100 ש"ח כ"א מאותה החנות 'בצלאל' באותו טווח זמן  בהן נקנו הראשונות בחבורה. מימין גלדיאטור כחולות מהממות. משמאל נעליים שהמוכרת כינתה נעליים לעובדות בנק בגלל שכמה עובדות בנק מהאיזור בסביבה רכשו אותן. הן מאוד מאוד מאוד נוחות למרות הגובה הדי גבוה שלהן. 


COBRA

REPUBLIC


שני זוגות מציאה שנרכשו בחודש האחרון בחנות יד השניה האהובה עליי. מימין זוג סנדלים מפונפן קרוקו של ניין ווסט. סגנון שגדל עליי בעקבות של פאשניסטות מהממות שחברתי אליהן. לא הייתי טורחת לקנות זוג חדש ועוד במחיר מקורי, אבל כשראיתי את אלה בחנות, כמה גדולה היתה שמחתי לנכס לעצמי את הדבר. משמאל זוג מלבב במיוחד של נעלי גלדיאטור בצבע מקסים של סגלגל ונילי שכזה. מדמיינת אותן עם ג'ינס וחולצה לבנה. שיא הפשטות. שני הזוגות ביחד עלו 120 ש"ח.



לא יודעת בחיי!
NINE WEST


שני זוגות נוספים שלא היו בשימוש עדיין למעט פעם אחת בלבד של זוג אחד, אבל לא רציתי להפטר מהם. ממש לא. שומרת אותם לכשיתחשמק לי על מראה בניחוח וינטג'. מימין זוג מטו-גו למראה רומנטי שכזה, כשארצה המחיר כנראה 30 ש"ח. משמאל זוג שנרכש בטיול החצי שנתי לעזריאלי לפני שנתיים מרוקט-דוג ועלו 130 ש"ח.


ROCKET DOG
TO GO


שני זוגות קלוגס תאומים ממנגו אאוטלט ב 149 כ"א נרכשו בסוף הקיץ שעבר למראה בוהו וסמי אדג'י לבקשתך. אני זוכרת כמה התלבטתי בחנות איזה מהם לקחת. בסוף ויתרתי על פריט לבוש אחר שרציתי ונלקחה החלטה אחראית על לבי שלי ורכשתי את שניהם. איזה חתיכים הם, פייייייווו!!!


MANGO
MANGO



הזוג השוסני הזה נרכש בפיילס בשנה שעברה והופיע גם בפוסט נעליי החורף שלי ועלו 100 ש"ח בלבד. OMG!

PAYLESS


אפילוג - זה הרי ברור כמו כאב חד בשיניים, כי אלו כלל וכלל לא כל נעליי הקיץ שלי. ברי לכן כי יש עימדי עוד נעליים שטוחות שהוצגו בפוסט סתיו-חורף המתאימות כמובן גם לקיץ וגם נעלי עקב רבות מהסוג הרגיל והקלאסי שלא מתאימות לפוסט מסויים וקייצי במיוחד זה.

ולסיום סיומת, שני פריטים, שום דבר מיוחד, אלא שהנערה המקננת בי תדיר חושקת בהן. ידי אינה קלה על ההדק. בינתיים. שני הזוגות מאסוס במחיר של פחות מ 20 פאונד כ"א. מניחה אני כי יירכשו בהקדם. ושוב גם כאן ברור כי אני חושקת בעוד נעליים, אלא שלא הצלחתי לייצב את ידי על ההדק ולבחור את המסויימות בכל ז'אנר אותו סימנתי לעצמי. אני מניחה שיש לי את כל הקיץ הישראלי הארוך שלנו להתביית על זה, לא?


ASOS
ASOS



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה