יום שני, 7 באפריל 2014

צומת T

אם הייתי יכולה הייתי רוכשת את כל ה T שירטים שבעולם ממחלקת הנשים וגם בעיקר ממחלקת הגברים בחנויות המתמחות בבייסיק הורס החורך לבבות וארנקים כשלי. זה לא אומר שאין לי הרבה כאלה, או שאין לי יותר מדי, אבל אין לי את כולן. חבל. 

חולצות פושטיות + מכנסיים ג'ינס/מכנסיים קז'ואליים הם ה GO TO לבוש שלי לכל מטרה - לעבודה, ללימודים, לחוגים עם הילדים, ליציאות ולשאר מיני סעפ"ש. עם החום המתלהם על כולנו, צצו להן החולצות שוב בקדמת התא בארוני המתפקע ורק אתמול נוספו להן עוד שתיים שוות ממש במושגיי הטעם הפרטי שלי.

אז בשם ההתחדשות הכייפית, החלטתי לעניין את עצמי עם הנושא המדובר ה T.
השתיים החדשות ביותר נרכשו  בה&מ גברים. אחת חתולית ממש נעימה מזארוש לפני כחודשיים ואחת ששכחתי לצלם תמונת פורטרט נרכשה בקיץ שעבר, היא הלבנה הבייסיקית המושלמת מאמריקן איגל.

את מה שקורה מכאן אתן כבר מכירות....





ה&מ גברים



ה&מ גברים



זארה


ג'ינס - זארה
אוקסופרד עם ניטים - קליגולה
שרשרת - ה&מ



סקיני שחור - 24/7
 סניקרס כסופות - אסוס
שרשרת - טופטן



מכנסיי פנאי - הודיס
סניקרס אפורות - ה&מ


מכנסיים אפורים מנוקדים - תמנון
סניקרס מנומרים - ה&מ



שמלת פסים - ה&מ
נעלי בלרינה לימוניות - מנגו



חצאית אפור מלאנז' - ה&מ
סניקרס מפוספסות - בנסימון




אין לי איך להצדיק את עצמי. אין כאן שום בשורה אופנתית. שיא הפשטות, אבל במובן הכי טוב של המילה, ואם יורשה לי גם אחד המובנים היפים של המושג שהוא עמוד האש שלי בענייני לבוש 'היופי שבפשטות'.

נ.ב. - איך שהוא עולה מכאן פוסט משני, בין השורות של סניקרס, שמתן לב? לוקחת לתשומת לבי. צפו פגיעה. נקודה.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה