יום שבת, 3 במאי 2014

ספירת מלאי - סניקרס


סניקרס הן המונח האמריקאי לנעלי ספורט, נעליים שיועדו בעיקר לשם פעילות ספורטיבית. הסניקרס הן נעליים שעשויות מחומר גמיש, לרוב בעלות סוליית גומי וחלק עליון עשוי מעור או מקנבס. המונח "סניקרס" יכול לתאר גם נעלי ספורט מסוגים מסויימים שנועדו לפעילויות ספורט מסוימות, כמו נעלי כדורסל, נעלי טניס או נעלי קרוס טרייניג. מותגים ידועים של סניקרס כוללים את אדידס, קונברס, אסיקס, קדס, ניו באלאנס, נייק, פומה, ריבוק, סקצ'רס וואנס. (מתוך הויקיפדיה)

בשנים האחרונות הסניקרס משמשות גם ביומיום כפריט אופנתי לכל דבר. הן מצטרפות ללבוש קז'ואלי ופשוט בטבעיות רבה, אך בעונות האחרונות הסניקרס מצטרפות גם ללבוש היי פאשן כפי שנצפה בתצוגות האופנה בבירות האופנה ברחבי הגלובוס ובעקבותיהן גם בקרב הפאשניסטות ברחבי הבלוגספירה. 

אני הבעלים הגאה של 21 זוגות של סניקרס (אחרי ניפוי). הסניקרס משמשות אצלי כהצהרה אופנתית וגם ככזו המקדשת את הנוחות. אמנם יש בארוני הרבה נעלי עקב, אבל אורח חיי המקצועי ממש אינו דורש לבוש מתוקתק ונעלי עקב, די להפך אפילו, נקישות נעלי העקב אינן מתאימות לסביבה השקטה הדרושה במרחב העבודה שלי. יחד עם זאת הסניקרס תואמים עד כדי מבוכה את גילי המנטלי, בת 38 (וחצי!) שנמצאת עדיין בתיכון מקסימום אחרי הצבא. כמעט בכל הפוסטים הקודמים שלי, הסניקרס לקחו חלק נכבד בהצעות ההגשה שהרכבתי. אני אוהבת "ללכלך" לוק מהוקצע יחסית במונחים שלי על מנת שלא ארגיש "מתוקתקת" או לבושה יפה מדי. לא מסוגלת.




ספירת מלאי






אולסטארס וו'נאבי 
מימין לשמאל-  גלי, פרימארק, ה&מ



לגובה
מימין - שחורות מ NEXT, אדומות - JOSEF
משמאל - אדומות ושחורות מ ASOS



פרחים
מימין לשמאל -  קייט קידסטון, בנסימון, 24/7 עודפים



נמרים
מימין לשמאל - H&M, NEXT



פסים
מימין לשמאל - בנסימון, חנות מקומית בלונדון



בלינג
משמאל לימין  - NEXT, ASOS



פרינט
מימין לשמאל - פרימארק, מיס סלפרידג', פרימארק




ספורט
NB 



הקשר בין ספורט לבין הסניקרס לעיל הוא מקרי ביותר וקלוש מאוד, אצלי הן משמשות לספורט העיקרי שלי הצועד  בית-אוטו-חוגים-אוטו-סעפ"ש-אוטו. יש לעיתים והרוח נחה עליי לא מילולית, אז אני מזיעה עם ה NB קצת על האלפטיקל, רק קצת.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה