יום שבת, 30 בינואר 2016

דברים יפים - Grey Haul



האובססיה שלי לפריטים אפורים חיה, קיימת ובועטת ביתר שאת.
להלן דברים יפים שלא נשארו בגדר חשק בלבד. מודה באשמה.
(לינקים לפריטים על שם המותג בתמונה)


ZARA

טישירט מזארה, אבל לא עוד סתם אחת. זו באורך טוניקה מבד ה rib שהפך ללהיט כשיצאו הקרופ-טופ האלה מבית טופשופ ושטפו את הקיץ שעבר על גופן של בנות העשרה הבריטיות ומשם והלאה הדיופים מכל רשת המכבדת את עצמה. בכל אופן זה טייק הרבה יותר מנחמד לעוד חולצה אפורה גם אם היא משתייכת לליין ה trf, היא בהחלט יכולה להלבש על ידי בת ה 40.5 שאני.



MANGO

חיפשתי הרבה זמן מעיל/ג'קט/בלייזר אפור שישלים את ליין המעילים המצדיקים רכישה ולבישה בחורף הקר שיש לנו השנה. האחד שסומן בזארה הוחמץ ונותרתי כמהה. לפני זמן מה מנגו התריעו אצלי בפון כי הפריסייל לחברות המועדון התחיל, התייצבתי. לא זכור לי שראיתי את הג'קט הנ"ל בשיטוטיי העונה, אך לשמחתי הרבה פגעו עיני בג'קט הזה דקה לאחר שהצלחתי בגבורה רבה לפסול זוג מגפונים שאני לא באמת צריכה. 



ESPRIT

שיטוט מפוהק במיץ של הסייל באסוס הניב את הפונצ'ו הזה. אחרי שעה קלה ומשועממת של איסוף פריטים רנדומליים לסל הקניות, מצאתי את הפונצ'ו הזה ששם אותי במקום! נרכשו לבסוף רק הפונצ'ו ופריט נוסף שנכנסו לקטגוריית ה must have.



SWEAR

ג'קט פוטר בגזרת אופנוענים. ממש, אבל ממש בסמטה שלי! נאלצתי להחזיר ל swear קפוצ'ון שהאיש שאיתי סירב לאמץ בגלל שהוא בבורדו ולא בשחור !?wtf מאחר לא נמצא פריט דומה בשחור, נאלצתי לקחת משהו לעצמי. זה לא היה קשה ולקח שתי שניות בדיוק.



ADIDAS

אדידס אפורות משגעות! לפני כמה ימים הגיעו והוחזרו לאסוס נעליי אדידס אחרות עליהן התלבטתי רבות, אך קצרות בבחינת "אם יש ספק אין ספק". התיקון בא שלשום בדמותן של אלה מהאתר נקסט. הן אלה שהכתירו מחדש את האובססיה כאובססיה. מחכה להן מכיליון עיניים שיגיעו. אני מתפללת לאלוהי דואר ישראל !PLZ




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה