יום ראשון, 14 בפברואר 2016

דברים טובים #3




1


2


3


4


5




1. זכיתי בשרשרת - סיגל ציון היא מעצבת תכשיטים, מאפרת, פאשניסטה מהממת וגם מכרה יקרה משכבר הימים והפייסבוק. לפני זמן מה לכבוד יום הולדתה החל ביחד עם השנה האזרחית החדשה, שזו בהחלט סיבה למסיבה וגם להגרלה בדף הפייסבוק שלה, שם הגרילה שרשרת מעשי ידיה בין המשתתפות והפלא ופלא זכיתי! וזו הצטרפה לה לקודמת שרכשתי ממנה לפני כשנה. סיגל יוצרת תכשיטים בעבודת יד במהדורה מוגבלת וגם בהזמנה אישית. היא משלבת חומרים שונים כמו עץ, פלסטיק, עור, מתכות, כפתורים ואבנים טובות. ההשראה שלה מגיעה מחיי היום יום, צבעים שתופסים את העין, תמונה ועוד... 

2. אילן גדל בברוקלין - כמה שהתגעגעתי לספר הזה. קראתי אותו לראשונה בשאיבה מהירה כשהייתי כבת עשרים וחצי והספר עם פראנסי, הו פראנסי הצטרפו והצטופפו על מדף הספרים של הנפש ליד 'האסופית' 'נשים קטנות' עליהם נשען אח"כ גם ההוא של מק'קורט 'האפר של אנג'לה' ובתוכם תחוב בחינניות זכרון מתוק של לימודי האנגלית בתיכון גם 'אוולין' של ג'ויס. זכרונות נעימים של נבכי נפש ועליבות-רומנטית כתובים היטב. כעת משהגיע אליי הספר במשלוח מהרכישה ההיא מ 'סיפור חוזר' אני מתענגת על הספר שוב, פרק או שניים מדי ערב, בגלל עיניים כבדות ועייפות. אחרי עשרים שנה...

3. גילטי פלז'ר - קרמבו. אחד. זאת אומרת מארז אחד של שישה. זה כל מה שאני צריכה כל 25-26 ימים. כן, אני יודעת שזה בבחינת TMI, אז מה. הנה עוד קצת מזה, פעם לא זכרתי כשאכלתי את הרביעי במספר והייתי צריכה לספור את הגולגולים הכסופים-כחולים מסביבי בספה כדי להתאושש מהאמנזיה הזמנית.

4. בית אקורדיון - חמישים מטר רבועים של בית, משרד וארון בגדים. יולנדה ירשה את בית סבהּ וניצלה בחוכמה וביצירתיות כל מטר ממנו. השטחית שאני מתפעלת במיוחד מהפתרון המיוחד שאפשר לה גם להשאר עם מלתחה מכובדת. סיור קטן בבית כאן.

5. "לפעמים צריך לעבור דרך הפחד כדי לראות את היופי שבצד השני" - הדינוזאור הטוב / דיסני. כן, את הציטוטים שלי אני לוקחת גם מסרטי דיסני בהם אני צופה עם ילדיי. מעניין מתי אצליח לדקלם את המשפט הזה במהימנות לילדיי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה