יום ראשון, 29 ביולי 2018

כרטיס ביקור - שיינושקה


אני בכלל רציתי ללכת אליה מזמן, אבל כל הזמן משהו לא הסתדר או שתמיד צץ משהו חשוב יותר לעשות, וזה כולל גם לרצות פשוט לנוח כמה שעות לפני שאוספים את הילדים מהמסגרות הקצרות בימי שישי. חשבתי שהמירוץ הבלתי פוסק הזה ירגע גם בחופש הגדול. זה לא ממש קרה. הערמתי על עצמי במודע ואת השמלה שרכשתי ממנה אונליין לפני יותר משבועיים, החלטתי לאסוף מהחנות עצמה ולא לקבל במשלוח. כך לא תהיה לי ברירה אלא ללכת! הצלחתי להגיע אליה רק השבוע אחרי שבשבוע שעבר שוב צץ לו משהו חשוב כמו- פלאפון שהחליט לשבוק חיים ברגע שהתנעתי את האוטו לצאת לכיוון.



נכנסתי בהיסוס אופייני שהתפורר לו שניותיים אחר כך בתוך חיבוק ונשיקה עם אישה בשמלה ירוקה ושפתון אדום. שתי נשים שמכירות כבר זמן מה מעל דפי הרשת וחולקות את החיבה העזה לבגדים ולא רק במראה. גם במילים. רגע אחר כך האיש שאיתי הערה לתוכו חלה עם חמאה שיעל הכינה לו, ככה כדי לרפד לו הדקות הארוכות שיבואו אחר כך כשהוא מתיישב ליד נער וביחד שניהם מחכים לאלו שמסתובבות ללא הרף בין הקולבים.




שיינושקה בת ה- 7 היא בעצם יעל הדר בת ה 35 שנתנה לחנות יד השנייה שלה את שם החיבה שאמה נתנה לה כשהייתה קטנה. יעל נשואה, אמא לשני ילדים והיא בעלת חנות יד שנייה שהפכה למוסד של ממש באחד מהרחובות הראשיים ברעננה. היא למדה תעשייה וניהול ולדבריה עבדה בתחום האופנה על המחשב עם מספרים כל היום עד שהחליטה שדי. היא לקחה את עצמה עם הניסיון שצברה בתחום והחליטה לעשות לביתה בדרך שלה ובקצב משל עצמה. וזה, זהו בדיוק קסם ההצלחה שלה.



יעל מתזזת בלי הרף בין שתי הקומות של החנות, מעמידה דברים על דיוקם, מסדרת ו- יוצרת בראשה את מערכות הלבוש למכירה שהיא מעלה באלבום מושקע סטייל, פעם עד פעמיים בשבוע בדף הפייסבוק. אלבום שנשים רבות מאוד מחכות שיעלה לאוויר ומקוות בליבן להצליח להניח את ידן ראשונות על פריט יפה וייחודי או מציאה שווה. משם זה היה רק עניין של זמן עד שיעל תעלה לאוויר גם את גרסת האינטרנט של החנות ששוחה במים העמוקים של הרשת כבר חצי שנה ובהצלחה יתרה.




אחרי ששוב השבעתי את רעבוני במראה עיניים, פניתי לשיחה הגונה ומאירת עיניים עם יעל. גיליתי שוב למה אני כל כך נמשכת לנשים כאלה. נשים יזמיות ומעשיות שהיסוסים הם רק קטליזטור לדבר הזה שחייב לגרום לו שיקרה. זה קרה לי בצורה משמעותית פעם או פעמיים בחיים. אני רוצה עוד פעם! רואים עליה שהיא אוהבת את מה שהיא עושה, את מה שהפך להיות העבודה שלה. יותר משזה היסוס זה פשוט נכון. בזמן שהייתי שם נשים נכנסות להגיד שלום ובכלל בגלל הוייב הכללי, וזה בעיקר מה שמבדיל את הזאנר הזה של חנויות יד שנייה ווינטג' מכל חנות או רשת אופנה אחרת. זה המקום לחותם אישי. יעל היא שיינושקה, היא המקום והמקום הוא היא. 



שיינושקה - אוסטרובסקי 26 רעננה. חנות אונלייןפייסבוקאינסטגרם

******
משאירה אתכן עם הפריטים שאספתי שם כולל 
שמלת הפסים המשגעת שחיכתה לי יפה כל כך שאבוא לקחת אותה.


  









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה