יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

סבתא סורגת

סוודרים. נכון שזה קצת מאוד מוזר לדבר על זה כבר עכשיו, כי בקושי סתיו וכבר אני מביאה על עצמי את החורף בכוח. אבל מה לעשות שזה מה שמעסיק אותי בימים אלה. מה בדיוק? בגדים לחורף! ואם לדייק השבוע זה סוודרים!

מי שקראה את הפוסט הקודם, וצפתה בוולוג של שתי האחיות ואולי גם המשיכה לפשפש בסרטונים שלהם. ראתה שהן אוהבות גם סוודרים באוברסייז לוק, ענקיים קוזיים וצ'אנקיים כאלה. ולא רק הן, ברבים מהסרטונים של שופינג יד שניה ראיתי שהסוודרים האלה הם להיט בקרב צעירות בעיקר, אך לא רק. ואני, אני צעירה בנשמתי האופנתית שעיתי לסוודרים האלה והצטיידתי בכמה כאלה בשוק הפשפשים המקומי. והשגתי לי כמה בכלום כסף, כרגיל!

ברור שאני לא מחדשת כלום וה SO CALLED טרנד הזה לא חדש ושייך אי שם לשנות התיכון שלי. אבל כשחושבים על זה זו יופי של דרך להתלבש בחורף. כיף נוח ומחמם. לא דרושה אמירה אופנתית הארד קור. וזה מתאים לחלק הזה שבי שלא תמיד רוצה להשתדל מדי, או להיות מוקפד וחנוט. לגמריי משתלב עם הקוזינס שאני אוהבת במלבושים שלי.
ובינינו הכי חשוב שזה הולך יופי טופי עם כל המגפיים והמגפונים שלי מהפוסט ההוא :)

מתחילה עם סריגים קצרים דווקא לעונת הסתיו הנוכחית.

שני סריגים בצבע אבן השמאלי מעט יותר מהודר ויכול להתאים גם ליציאת ערב לא מחייבת. הימני ארוך ובשקט יכול לתפקד על תקן טוניקה ויכול ללכת יפה עם ג'ינס, טייץ או סקיני מכל סוג שהוא. אפשר לצוות גם חולצת בסיס דקיקה עם שרוול 3/4, ו/או בלייזר קליל בשחור או בצבע מעניין. הסריגה היפה שלהם מאפשרת להם להיות AS IS בלי להתאמץ יותר מדי.





שוק
שוק


הסריג האדום עם הסבתא שיק בניחוח וינטג' נקנה ב"גפן" בחופשת הלידה הראשונה שלי. בזמנו רציתי למצוא דברים יפים ובעיקר מסתירי בטן של אחרי לידה מלאה בנוקאאוט וניל עוגיות :). ברבות הזמן הוא הפך לסריג אוברסייז מראה שניכנסתי לעצמי גם אחרי שירדתי ממשמני. הוא מקסים מאוד בעיני, ממש נישה ספציפית בפני עצמו בתוך כל ים הבגדים וסוגי הלבוש שאני אוהבת.




גפן


סוודרים!!!!
את 3 אלה קניתי בשוק הפישפשים 10 ש"ח כל אחד. הם ענקיים, נעימים ויפים בעיני בטירוף. אפשר ללבוש רק עם גופיה ארוכה מתחת כדי לבודד את הגוף מהאיצ'יות שלהם. אפשר עם גולף דקיק מלמטה. הצעת הגשה אופנתית יותר תהיה עם חולצה עם צווארון מלמטה. חולצה בצבע חלק, חולצת ג'ינס, או חולצה עם דוגמא כלשהיא ע"ע היפסטרים.


                                                              סריג בצבע קרם
חולצה פרחונית - יד שניה
חולצת ג'ינס - חנות מקומית
חולצת פלנל - תמנון


שוק




                               
                                                                 סריג מולטי צבעים


חולצת פלנל - תמנון, חולצת ג'ינס - חנות רחוב


שוק





















                                                                 סריג שחור לבן


שוק
חולצה אדומה - שוק
       










אפשר לסגור את הפינה של המיוחדות, פינת וינטג' בואכה היפסטריות
 עם נעליים בסגנון הזה                                            



 




                                            אפילוג


אין ספק שאני יכולה למצוא סריגים וסוודרים דומים, יפים יותר ומעודכנים יותר בז'אנר. אבל נכון להיום ועם כברת הדרך שאני עושה עם העניין שלי באופנה מול ארון הבגדים שלי ולהתחשב בארנקי. אני מוצאת לנכון שלא כדאי לי להשקיע בסוודרים יקרים מהז'אנר הזה, אלה עושים בשבילי בדיוק את העבודה. יחד עם זאת כדרכי בקודש מסייגת. לפני יותר מחודש השארתי את התלושים של בפול&בר בגלל שריירתי על סריגים מהממים מעודכנים עד לעייפה. אז זה לא או/או זה גם וגם. רק שאני בוחרת את המלחמות שלי עם עצמי ומעותיי שבידי. זו הדרך שלי לעדכן את המלתחה שלי לפרקים, לספק את מאוויי מבלי להתרושש כליל.

מחכה מחורף הזה כבר. שאוכל ליהנות מכל היופי הזה.

2 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת את כל הסריגים שהעלת כאן. האחרון מביניהם (האפור-שחור-לבן) מאוד יפה ומזכיר לי את נעלי הבית של Dearfoams שרק עכשיו כתבתי עליהם.
    אין כמו סוודרים מחממים בחורף!

    השבמחק
  2. תודה רבה. הולכת לבדוק את הרשומה שלך :)

    השבמחק