יום שלישי, 16 באוקטובר 2012

Thrift Haul

Thrifting haul - שופינג יד שניה

הקלידו את המילים האלה ביו-טיוב ותגלו את אמריקה!
אני מכורה לשופינג, אני מכורה לשופינג יד שניה ולא פחות מכורה לוולוגריות העורכות שופינג שווה בחנויות יד שניה.
גיליתי את חנויות יד השניה מאוחר יחסית כשהגעתי להתגורר בעירי הנוכחית. כבר 6 שנים שהארון שלי מתמלא במציאות שוות מחנויות שכאלה והלוואי והיה לי יותר זמן לפקוד חנויות שכאלה. בסוף הפוסט יש כמה פריטים שמצאתי השבוע. חינם אין כסף! איך? אני בעצמי מוכרת שם בגדי יד שניה משלי ומממשת את הפדיון בקניה חוזרת שם ממש.

FYI ,לא, אין לי בעיה ללבוש בגדים שאנשים לבשו לפניי. מאז שאני קטנה אני מקבלת את הבגדים של בת הדודה שלי שגדולה ממני ביותר מחצי שנה. חנות יד שניה איכותית שמכבדת את עצמה לא תחזיק בגד מעופש או מדיף ריח גוף/מסריח. מצד שני גם אין לי בעיה לקנות בפישפשיאדה, מכבסת-תולה פעמיים אם צריך והיידה עשיתי אותו לשלי.
ולא, גם אין לי בעיה עם נעליים של אנשים אחרים. כל עוד הנעל לא מרופטת מדי, משומשת מדי והבפנוכו שלה נראה סביר+  BRING IT ON!

במהלך שיטוטי הארוכים ברשת (ע"ע חופש גדול עם הדרדק האישי שלי) התוודעתי לבלוגריות אופנה אמריקאיות, אבל לא סתם אופנה, אופנת יד שניה במחירים מצחיקים עד כדי גיחוך! כמה מגוחך?

נעליים, תיקים, בלייזרים, שמלות, מכנסיים וחולצות של מותגי העל נמכרים במחירים שלא עולים על 10$ מותגים "פשוטים" יותר כמו גאפ, ה&מ, זארה ועוד מיליון מותגים הנמכרים באמריקה נמכרים לרוב בפחות מ 5$.
שלא לדבר על הימים של סטוק-דיי/קלירנס/חיסול מדפים, הווווׁאז סקשנים שלמים, למשל של ג'קטים/בלייזרים/מעילים נמכרים בחצי מחיר או שמחירם לא עולה על 2.5$. תכשיטים וחגורות לרוב נמכרים במחיר המופרז של 99 סנט!
הרבה פעמים המציאות האלה עדיין עם הטיקטים המקוריים עליהם, שזה אומר שלא נלבשו בכלל! כמו כן שכיחות מאוד מציאות של נעליים שנראה בבירור כי גם הם עדיין לא ננעלו, רואים שהסוליה ממש חדשה. אלה המציאות הסופר שוות EVER!

ואיפה קורה כל הטוב הזה? בחנויות ויצ"ו האמריקאיות  GOODWILL, SALVATION ARMY, PLATO  STORE
אם אי פעם אגיע לעשות טיול בארצות הברית השופינג העיקרי אם לא היחיד יהיה רק בחנויות האלה.

MrPinkFabulous  היא הוולוגרית האהובה עליי יש לה טעם אופנתי מצויין והיא מוצאת את המציאות הכי שוות. פריטים מעלפים של מותגי על. הארון שלה גדוש בכאלה במחירים מצחיקים ממש. הנה דוגמא לסרטון שוויץ (-:
ממליצה לכם לצפות בכל הסרטונים שלה ולרייר אנושות ונואשות על המציאות שלה.



                  



צמד וולוגריות נוסף TheFashionCitizen שתי אחיות מקסימות. עם חוש אופנה מפותח, גם הן אשפיות המציאות בחנויות שכאלה. לכל אחת יש את הטעם הייחודי לה. שתיהן מצטיינות גם ב DIY משובח. ממליצה בחום לעיין עיון רב בסרטונים של החביבות האלה. יש הרבה מה ללמוד!





אחרי ששוב נאנחתי בקנאה צרופה על מעלליהן של הנ"ל, הנה קצת שופינג משלי בחנות הקבועה שלי.

תיק קטן ומקורי של שאנל!! מעט ישן, אך במצב מצויין!
ב 90% מהסרטונים שצפיתי וצפיתי במאות! הנשים רכשו את התיק הזה, הוא בבחינת MUST!


שאנל


תיק של ניין ווסט בגודל בינוני ונראה כמעט חדש. מיד זנחתי פריט אחר שהייתי סקפטית לגביו ויצאתי לי משם גם עם התיק השווה הזה!


ניין ווסט


עליונית של ברכה בר-און באפור עכבר כהה. פריט מקסים ביותר המתאים לסתיו הישראלי.


ברכה ב-און

בלייזר/ג'קט קייצי של מנגו. כמה מלבב!


מנגו

9 תגובות:

  1. יופי עוד סיבה לאכול את הלב... אני ממש לא אהיה בארה"ב בשנים הקרובות...

    למרות שיש עוד פה ושם מציאות באיביי

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמריי לאכול את הלב. כמה פאטתי זה שמשאת חיי מאז שהתוודעתי לנושא, היא לטייל לארצות הבית ואת השופינג העיקרי שלי לעשות בחנויות כאלה :-/

      מחק
  2. נהניתי לקרוא! שתפי שתפי...מה שם חנות יד השנייה האהובה עלייך ואיפה היא?
    בתור חובבת יד שנייה מושבעת תמיד אשמח להכיר חנויות חדשות...:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי. שמחה שנהנית :)
      החנות האהובה היא "רק שניה" בגדרה.

      מחק
  3. גם המציאות שלך מן המשובחות! במיוחד תיק השאנל!

    השבמחק
  4. אני אוהבת חנויות צדקה. והמציאות שלך שוות ביותר

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. באמת יופי של מציאות :)
      והפכתי אובססיבית לעניין, עד כדי כך שלא הייתי חודשיים בקניון. שומרת את כספי למציאות ביד שניה.

      מחק
  5. אינדקס חנויות יד שנייה - מאות חנויות יד שנייה באתר מקיף, עדכני ותוסס שמפגיש אתכם עם תחום היד השנייה בארץ, על כל גווניו. ניפגש באינדקס :) עליזה יתום - יוזמת ומנהלת האתר
    www.index2.info

    השבמחק