יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

קצת אחרת

אחרי המסקנות שלי בפוסט הקודם הייתי חייבת להפיק אי אלו לקחים. לצערי הרב אין לי מצלמה אחרת, ולא הצלחתי לייצר מהמצלמה הנוכחית תמונות טובות יותר. אבל השאר טופל, תיכף תבינו למה אני מתכוונת.  ;-)


מכנסיים. גבוהים. גבוהים באמת. גבוהים כאלה שמחבקים את מעלה המותן וגורמים לי להכניס את הבטן ולהתהלך כאחרונת הדוגמניות :-P.
 

לפני זמן רב הם היו מסוג המכנסיים שהייתי מדלגת עליהם בשאט נפש מעל קולבי הבגדים בחנות. הפז"מ של שיטוטי האופנה שלי ברשת ובחנויות וגם ברבות הגיל (37 אם אתם חייבים לדעת!) משהו בי נפתח להרבה סגנונות. יחד עם זאת נס ליחם של המכנסיים הנמוכים גם אם רק קצת נמוכים הם כבר לא עושים לי את זה ואפילו בבחינת לא נוחים ומציקים מרוב שצריך להרים ולישר אותם על המותניים.


אין לי מושג מה השם של המכנסיים האלה בעגה המקצועית של עולם האופנה. אבל אני גם לא מתיימרת להתנסח 100% כאושיה אופנתית, אלא רק כחובבת המאמצת אל חיקי את מה שאני אוהבת. מנסה, מתנסה ונהנית.



סתמיים למראה, נכון? 



מכנסיים ירוק זית כהה (עכור)
SUCCESS
יד שניה

מכנסיים אפורים צמר 7/8
SEVENTEEN
יד שניה
























אבל איזה מטעמים שאפשר להוציא מהם YAWAWIWA!!!
מדגימה מעט הצעות הגשה. הלוואי שהיה לי יותר זמן לייצר עוד הצעות ויותר חשוב, להקפיד את אלה שכן בחרתי להגיש. אבל ככל שאני מתעסקת בזה יותר, אני מגלה כמה העולם הזה מורכב ומצריך באמת הרבה זמן. זמן שאין לי.



                         מכנסיים ירוקים זית 


1. הגרסה הרומנטית.


קרדיגן אפרסק - תמנון
נעליים אפורות - 24/7 עודפים
שרשרת פנינים (עאלק) - EBAY









2. הגרסה החייתית.


חולצה מנומרת - ZARA
נעלי וינטג' ירוק זית - יד שניה
שרשרת - ACCESSORIES



חולצה מנומרת - ZARA
נעלי וינטג' ירוק זית - יד שניה
תיק קלאץ' אדום בורדו - יד שניה








מבט נוסף על הפריטים    


  





                         מכנסיים צמר אפורים


1. הגרסה הסולידית.


קרדיגן שחור - תמנון
מגפיים איטלקיות - יד שניה
חגורה (לא בתצלום) - פגנקה
צמידים - פול&בר







2. הגרסה האדג'ית.



חולצה לבנה - תמנון
ג'קט דמוי עור - H&M
מגפיים מעור איטלקיות - יד שניה
צמידים - פול&בר







מבט נוסף על הפריטים





               *****************************************************************************************************

מסקנות:

1. עכשיו כשאני רואה את התמונות המוגמרות הייתי צריכה להחליף בין נעלי הוינטג' לנעליים האפורים בשני המראות הראשונים.
2. חגורות. אני קלולס.
3. נהנתי :-)






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה