יום שלישי, 15 בינואר 2013

ג'ינס. חולצת ג'ינס.

איכשהוא, אין לי מושג איך ולמה קרה הדבר שבארוני המלא, המפוצץ עד אפס מקום עד שהוא מקיא עליי בחזרה כל מה שאני מתעקשת להכניס בו. מזכיר לי אותי בהריון, אחרי הריון, לפני שנה, היום בצהריים... מנשנשת.... :-/

בכולופן... איך? איך אין לי פאקינג חולצת ג'ינס אחת לרפואה?! 
מתחילת החורף אני חושקת בכזו שתקשט את ארוני ורצוי גם את מלבושיי. באמת שאין לי מושג איך יכולתי עד עכשיו בלי? עד שהבנתי שאני צריכה אחת כזאת, סליחה, חייבת! כבר נגמרו החולצות במחיר השווה בה&מ ובתמנון ואנוכי, אנוכי לא מוכנה לקנות במחירים המטורפים של שאר הרשתות. אז חיכיתי, חיכיתי הרבה לסוף עונה, או להזדמנות שתקרה בדרכי לצוד אחת איכשהוא במחיר סביר ומטה.

היום, היום הזה ממש. היתה לי תחושה טובה בגוף שאמצא אחת כזאת. המכונית נסעה עצמה למרכז המסחרי בביל"ו. הרגליים צעדו עצמן בטבעיות של שעון ביולוגי היודע את זמנו הישר אל חנות 24/7 עודפים שם ביקרתי בשנה שעברה בדיוק באמצע הסיילים ועד סופם ממש. היתה בידי חצי שעה ברוטו, הייתי חדורת כוונה ומכוונת מטרה למצוא את מבוקשי. אחרי סקירה סופר מהירה על החנות, סיימתי בפתח תא ההלבשה ובידיי כבר נחו להם מספר פרטי הלבשה. רגע לפני שאני נכנסת המוכרנית שואלת אם אני צריכה עזרה במידות. אמרתי שלא, אבל אשמח מאוד אם היא תעזור לי למצוא חולצת ג'ינס! היא ענתה שיש לה כמה מאחור כי רובן עם פגמים קלים, !BRING IT ON, WOMAN ונכנסתי נרגשת למדוד את שלל הפריטים שאיתי.

יצאתי מהתא לאמוד את הפריט שעליי במראה החיצונית לתא כי רק שם יש מראה בעצם. שויין. המוכרנית כבר חיכתה לי בחוץ עם חולצת ג'ינס מעלפת בידה ואומרת שיש אותה רק
ב S במבט מתנצל ובעיני כלב חמודות. אני מודה שלבי קרס בקרבי, אבל לא אמרתי נואש. אמדתי את החולצה באישוניי, תקווה קלה עד בינונית פשתה בגופי למראה החולצה הלא קטנה מדי התלויה מולי בידי שלי והחלטתי למדוד אותה למרות מפח הנפש שהיה נכון לי. אולי. מקווה שלא. בבקשה אלוהים . פליזזזז! בנחישות שלא להתחרט פשטתי את החולצה אשר עליי ומיהרתי ללבוש את החולצה הסוררת לחוש אותה עליי והלוואי שתתאים. הלוואייייי.

גווווווווווווווווווֹל
התאימה! אמנם S אבל לא קטנה מדי, גם לא לכתפיי הפוטבול שלי ואפילו יש מקום לנשום ולגרד מעבר לכתף השניה באלכסון. עם שמחה בלב יצאתי החוצה להתבונן בעצמי בתוך החולצה אשר עליי. וזהו. נפל דבר. מתאימה בהחלט! וכמה שהיא יפה ומיוחדת! יששששש!!  בשמחה ובהלל, בתופים ובמחולות פיזזתי לי אל המוכר בקופה ושם בא הדבר אל סופו. שלי היא.

וכדרכי בקודש גם מסייגת. לא זו לא החולצה שלה ממש פיללתי, היא מעט קצרה ולא עונה על כל שלל השימושים שייעדתי לה במוחי. אין ספק שאמשיך לנסות לצוד אחת קלאסית יותר, ארוכה יותר ורגילה יותר. אבל זו שבחרה בי היום עושה עבורי 90% מהעבודה שייעדתי לחולצת ג'ינס. ותכלס, הכי כיף לחפש עוד אחת כשכבר יש אחת שזה בערך כמו לחפש עבודה אחרת.


הנה היא. פשוטה עם שטיפה שמעניינת אותה ברמה קלה לעיכול ושלא מעייפת את העין או שנופלת על הצד השמאלי של הטרנד.


24/7 עודפים
50 ש"ח


לא התאפקתי ובכלום זמן הערב יצרתי שלל שילובים שבא לי עם החולצה הזאת (הייתי חייבת להוציא את זה מהמערכת!) מה שיפה בחולצות מהסוג הזה הוא שלא צריך הרבה כדי לעניין את המראה ואפשר במחי פריט אחד לשנות את ההופעה הכללית. אפשר להרכיב עשרות מראות עם חולצת ג'ינס שהיא גרעין מרכזי בלבוש שמעניין את הלוק ונותן לו את עיקר היופי. את המראות שהרכבתי אני מייעדת לקז'ואל של היום יום בעבודה. זהו רוב היום שלי, זה הסגנון שאני אוהבת. זה הסגנון שהולך איתי כל חיי ואיתו אני חיה בשלווה.



קז'ואל סתוי.
זאת מפאת חולצת הטי-שירט הקצרה, אך בקלות אפשר להפוך זאת חם יותר עם חולצה ארוכה ודקה בסגנון מגניביישן.


סקיני ג'ינס כחול - תמנון
טי-שירט מרילין מונרו - יופ
מגפונים - סקופ
שרשרת - חנות רחוב



                 אני מאוד אוהבת את המראה השכבות והגיבוב המכוון המתקבל.
הוסף כיתוב

MORE OF THE SAME

ג'ינס אפור נקודות לבנות - תמנון
טי שירט - חנות רחוב
מגפיים זית - טו-גו
צעיף - טופ-טן






ג'ינס על ג'ינס.
מראה טרנדי וקלאסי בואכה TIMELESS! ואני מאוהבת עד כלות בסגנון הזה!


מכנסיים ירוק עד - 24/7 עודפים
ג'קט ג'ינס - מנגו (יד שניה)
מגפונים - סקופ
צעיף - סליו





ג'ינס וסריגים.
כמה חיכיתי לזה! הדגמתי מעט בפוסט הסריגים (בסוד אגלה שזה היה צווארון של שמלת ג'ינס ולא של חולצה. חיחיחי.) עכשיו הגיע הזמן לדבר האמיתי :-)


ג'ינס שחור סקיני - פוראבר21
סוודר - יד שניה
מגפונים - סקופ
(שרשרת - חנות רחוב)







עוד מהמראה האהוב בלי תמונות מקדימות של הפריטים. התעצלתי ובינינו אתן כבר מכירות הכל, כמעט הכל :-)

כן, כן, התחדשתי בעוד סניקרס על פלטפורמה כי כֹּה מהממות בעיני, סופר שימושיות לי וגם היו זולות כמו שאני אוהבת!

וסט צמר - פישפשיאדה
סקיני שחור - פוראבר 21
סניקרס על פלטפורמה - ריבר איילנד ל ASOS
שרשרת ינשוף - חנות רחוב


הסריג הזה הוא אחד הפריטים הכי חרושים שלי החורף וגם AS IS הוא מהמם חושים. יחד עם זאת חולצת הג'ינס מתחת משדרגת אותו לכדי שלמות בעיני! אין דברים כאלה!!





שמרתי לסוף קצת מהאלטר אגו שמתגבר עליי מדי פעם וקצת יותר ממדי פעם :-)
הנה מראה שבו החולצה הקלאסית והרגילה יותר שבה אני רוצה תתאים הרבה יותר ותמתן קצת את הפגי באנדי שקפצה עליי. כן, אני מודה שכפי שזה, זה לא בשביל לצאת החוצה :-), אבל עם החולצה האחרת בהחלט כן! ולא, אין לי בעיה עם ההדפס של המכנסיים עם זה דווקא אני כן אצא החוצה. רציתי כאלה כבר זמן מה ורק בזכות חולצת הג'ינס מצאתי גם אותו היום.
 !IT WAS MENT TO BE

סקיני מנומר - 24/7 עודפים
נעלי פיפ-טואו - פיילס
שרשרת - חנות רחוב
(תיק וינטג' - יד שניה
ג'קט דמוי עור - ה&מ)





כעת משבאתי על סיפוקי. אלך לנום את שנת הלילה שלי ואחלום על מה אני הולכת ללבוש מחר. יש לי הרגשה שחולצת ג'ינס, בטוח!

2 תגובות:

  1. אני משתתפת בשמחתך למציאת חוצלת הגינס! וכן היא לגמרי פריט משמעותי בארון! אין ספק!
    אהבתי את הOUTFITS שעשית והמחיר שלה מצחיק אפשר להגיד :) הכי אהבתי את המראה עם הגינס נקודות... מושלם!

    http://typeofashopaholic.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על ההזדהות והפידבק החיובי. תמיד כיף לקרוא!

      מחק