יום שבת, 26 בדצמבר 2015

דברים טובים #1




1


2


3


4


5






1. קובנה מהמאפיה של התימנים בשעריים המזכירה לי ילדות בלתי נשכחת בבית סבתא הגדולה והאהובה. רסק עגבניות טרי וצונן, ביצים קשות ומלח ירוק שאמא למדה להכין מסבתא. עונג שבת!

2. 'ים ביני ולבינך' - הספר הכה מדובר והכה מוצלח של נורית גרץ הכל כך מוכשרת, שאני זוכרת לה גם הספר 'על דעת עצמו' על עמוס קינן. הצצה לפרק הראשון

3. מגפוני פיפטואו שחורים עם עקב בהיר של Kelsi Dagger . תקראו שוב ותבינו למה קניתי דווקא אותם. 

4. הגילטי פלז'ר בה' הידיעה, אלפחורס. היו שם יותר, אכלתי. הנ"ל מצטרפים לתה טופי-שוקולד שקיבלתי מחברה לא מזמן. התגלמות היאמי!

5. לכל שבת יש מוצאי שבת, אז אני עושה לציפורני ידיי. הלק שהגיע לגמר הפעם הוא ה sand tropez  של essie








3 תגובות:

  1. המגפיים מדהימות, אך סולד אאוט! הן ממש יפות, אבל אף פעם לא הבנתי בדיוק באיזה מזג אויר נועלים אותן

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מודה שגם אני מתקשה לנעול אותם, אבל זה לא מפריע לי לרכוש אותם :) ובכל זאת בסתיו ובאביב כמו שעושות כל אלה שקונות ונועלות אותם בפועל.

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק