יום שבת, 26 בדצמבר 2015

Slacks - Lookbook


   מכנסיים שהם לא ג'ינס זה סוג של אתגר בשבילי. מכנסיי ג'ינס הם ה GO TO עבורי, הכי כבס ולבש שיש! הדרך היחידה להכניס מכנסיים 'רגילים' לחיים המתלבשים שלי, היא פשוט להתייחס אליהם בדיוק כמו לג'ינס, קרי ללבוש אותם עם כל מה שהייתי לובשת עם ג'ינס. נקודה. יחד עם זאת, אני משקיעה יחסית בג'ינסים שלי, אך באשר לרכישת מכנסיים שהם לא ג'ינס שהיא כמעט מעשה גחמה הנעשה בדרך כלל במחיר של שתי ספרות, בסוף עונה והכי רצוי בסייל רצפה כמו ב ה&מ  לבדיקת טרנד או טעם שלא במיידי אצלי. אני מוצאת שהרבה יותר קל לי לנפות מארוני מכנסיים כי לרוב נס ליחם בעיני לעומת ג'ינסים שהולכים איתי כברת דרך ארוכה עד להתבלות, או עד שאני עולה מידה, מה שבא קודם ולא נכנס לזה!

   מצאתי את המכנסיים להלן לפני שנתיים או שלוש בסייל מוטרף שכזה בה&מ במחיר מופקע ושערורייתי של 20 ש"ח. כתוב עליהם מידה 44, אבל נראו מידה 40 גג, אך זה לא הפריע לי לקחת אותם איתי הביתה בלי למדוד. אמממה...?! #1 מעולם לא לבשתי אותם כי ככה זה בחיים של משוגעת הבגדים שאני. אמממה...?! #2 הם שרדו את עשרות פרעות הניפויים שעבר ארוני מאז. החלטתי לדגום אותם ברצינות סוף סוף. אמממה...?!#3 פעם הם ישבו עליי יותר מוצלח בסגנון slacks מגניבים, היום הם כמעט כמו סקיני עליי. אלה החיים!







top - zara  ,  boots - h&m  ,  neckleses - h&m



top - mango (men)  , sneakers - mango  ,  sunnies - aldo



tshirt - BDG (thrifted)  , jacket - thrifted  , pumps - 24/7



knit - h&m  ,  jacket - bershka (men)  ,  boots - chinese laundry 


top - zara  ,  wedged sneakers - asos








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה