יום שבת, 23 בינואר 2016

Thrift haul try on lookbook



חנויות יד שניה הן הבילוי המועדף עליי אחרי שינה ו/או גלישה עד לכדי זומביות מדאיגה. יש לי שעתיים יקרות מפז בימי שישי לאחר הסעפ"ש הקבוע של חידוש המאגרים בסופר ובשוק. בהנחה שאין התחייבות אצל המסגרות של הילדים שתגלח ממני את השעתיים האלה ותשאיר חתך עמוק בנפש העייפה שלי, אני מעבירה אותן בביקור בחנויות שכאלה. עשיתי נזק קטנטן לאחרונה בחנות יחסית חדשה ברדיוס היחסית קרוב אליי, עליה אדווח בפוסט 'כרטיס ביקור' הבא שלי. להלן השלל + מדידה יעני מסוגננת של הפריטים. 

אזהרה לממשיכות לקרוא ולצפות - כן, יש לי טעם משונה בואכה WTF. נקודה. (מי זוכרת את לאקי לוק?) אני אוהבת להתנסות בסגנונות שונים ובפריטים קצת משונים באמצעות חנויות כאלה. ההנאה כה גדולה, כפולה ולמעלה מזה בעיני - וינטג', פרטים מיוחדים כאלה שלא מוצאים בכל מקום, מותגי על שאני יכולה לאפשר לעצמי רק שם והמחיר כמובן, המחיר. כן, גם העניין הסביבתי וכל ה true cost שבא עם זה, אם כי כחובבת אדוקה של זארה וה&מ שאני זה בהחלט צבוע מצידי להצביע גם על העניין הזה. נקודה.



















ג'קטים זו המחלה שלי באשר לשופינג יד שניה, אחרי נעליים כמובן. הבלוג מלא בהתפייטות על הנושא כאן, כאן וכאן, אז לא אחפור גם כאן :)














It's a little bit funny this feeling inside
I'm not one of those who can easily hide




תגובה 1:

  1. אינדקס חנויות יד שנייה - מאות חנויות יד שנייה באתר מקיף, עדכני ותוסס שמפגיש אתכם עם תחום היד השנייה בארץ, על כל גווניו. ניפגש באינדקס :) עליזה יתום - יוזמת ומנהלת האתר
    www.index2.info

    השבמחק