יום שלישי, 15 במרץ 2016

דברים טובים #4




1


2


3


4


5



1. גילטי פלז'ר - דייט זוגי עם ילד אחד. זה לא קורה הרבה, אבל כשזה כן קורה אנחנו הולכים לבית קפה, או לפטיסרי הכי טוב בעיר. הויטרינה מאירה באור יקרות מיני מגדנות וכל טוב משובח, ואפשר להתלבט ולהשתהות עד לבחירה הראויה ביותר. 

2. בלון - מפתיע כי גם ממרום גילם המופלג 5 ו 7 ההנאה מבלון יכולה להתרחש שעה ארוכה מאוד. אלי, שלא ייגמר לעולם!

3. דינוזאור - אזרתי עוז וגבורה ונרשמתי לשעת כושר שבועית עם הרצועות האלה ששמן כזה של הדינוזאור הכי מוכר בעולם באדיבותו של ספילברג. אחרי חודש אני יכולה להגיד שיש תקווה גם לדינוזאור שאני.

4. נעליי גברים, וליתר דיוק סניקרס גברים במידה 39 בזארה. לאחרונה התחילו לייבא אותן עם דרכון מיוחד גם לפריפריה בה אני גרה. כל שנותר הוא לבחור!

5. ויניל - סדרת הטלויזיה החדשה והכל כך מדוברת של HBO פרי שיתוף פעולה של מרטין סקורסזה ומיק ג'אגר ומשודרת ב yes. הפופולריות של תקליטי הויניל עלתה מאוד בקרב הצעירים שאוחזים גם בפטיפונים שיקיים של העידן החדש אותם הם רוכשים בענקיות בעלות החותמת למה ש IN היום כמו 'אורבן אאוטפיטרס' למשל. הסדרה מתארת את סצנת הרוק של שנות ה 70. הביקורות המקומיות ברובן לא מהללות, ואני אומרת לכו לבדוק את הסוגיה בעצמכם. הפרק הראשון הוא כפול, כמיטב המסורת בזמן האחרון, אז כן זה קצת ארוך, אבל אפשר רק לעצום את העיניים ולתת לרכבת ההרים של העריכה המוסיקלית הנהדרת לסחוף אתכם. יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מהצילום המעולה וגם מהעובדה שמן התחלה הסדרה מצהירה על עצמה כמשוגעת וההזיות הן חלק אינטגרלי מההווי התקופה אותה מבקשים להעביר. שלא בדומה להזיות ההזויות שהניסו אותי כמו מאש מהעונות המתקדמות של 'האנטומיה של גריי' פיכס! גם במד מן חטאו בזה, אבל רק בשלב מאוחר מאוד ולא העיקו עם זה כמו באנטומיה. זהו, סוף חפירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה