יום שבת, 12 במרץ 2016

Styling Color Block Chambrary Shirt



את המגניבה להלן מצאתי לפני חודשיים בזיפ עודפים במתחם ביל"ו במחיר המצחיק של 29.90 ש"ח בלבד, הייתי קונה אותה ללא היסוס גם במספר תלת ספרתי. כמו שאני אומרת, היא לגמריי בסמטה שלי! תתפלאו שלא, הפעם היא לא שייכת למחלקת הגברים. למרות החשד הסביר לכך, היא מליין בגדי הנשים שלא חוששות לכסות את עצמן בהרבה בד. בשביל לסבר את האוזן, היא במידה 40 ויושבת מדוייק על כתפיי הפוטבול שלי ואני לא צריכה לפחד שהכפתורים יתפקעו לדעת כשאגרד את אוזן שמאל עם יד ימין.






החולצה לא נדגמה עד עתה בעיקר מפאת החורף הקר מאוד יחסית כאן בארץ השמש הישראלית שלנו. הסריגים העבותים הצליחו להצדיק את מקומם בארון ונחרשו בהתאם. זה הזמן להקליל. ללא בשורה מיוחדת, רק לובשת. לוקבוקון.



jeans - topshop   ,   shoes - vagabond   , bag - thrifted


pants - mango   ,   shoes - zara   ,   bag - mango


jeans - zara   ,   shoes - forever21   ,   bag - h&m


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה