יום שבת, 16 באפריל 2016

דברים טובים #5





1


2


3


4


5




1. ג'יימי ואני - את הג'ינס הראשון שלי מתוצרת Topshop רכשתי לפני שנתיים בדיוק בסניף הדגל של החברה, אוקספורד סטריט המפורסם בלונדון. ידעתי מראש איזה דגם אני רוצה וגם באיזה צבע. השארתי את האיש והילדים עם מטלטליי הפרימארק בכניסה ושעטתי לתוך החנות חדורת מטרה וכבר לאחר דקות ספורות הייתי בתא ההלבשה מודדת את הג'ינס המבוקש ועוד כמה דגמים, שיהיה. הסשן המיוזע משהו הניב רכישה מבוקרת של שני ג'ינסים - הג'ינס שסומן מבעוד מועד כזה שארצה בו הוא ה jamie המפורסם בשטיפה הכחולה הקלאסית וגם את דגם ה baxter בשטיפה כהה יותר. הראשון אכן נחל אצלי הצלחה רבה מאוד ונחרש עד דק, בזכות גזרה נהדרת החובקת את מעלה הבטן עם הפאוץ' שנשאר מהלידות. הוא אוסף, מחליק ומעט משטח קצת את ה "באמפרים" בזכות הרכב הבד המדוייק שלו שהוא לא עבה וגס כמו של הליוויס למשל ולא דקיק כמו כאלה שאפשר למצוא בכל מקום. הוא נוח מאוד ואפשר להשיג אותו במספר מידות אורך, את שלי אני אוהבת L30 לחשיפת הקרסול. לפני שנה רכשתי בסניף מקומי את הגרסה השחורה של הדגם, אך מאז כל גיחה לחנות לא הצליחה להניב לי את הדגם בצבעים נוספים כי פשוט לא נשארות מידות מאחר והדגם פופולרי מאוד. לשמחתי הרבה עד מאוד טופשופ השיקו סוף סוף את אתר הרכישה הישראלי בחודש האחרון וכבר נחים להם בחיקי עוד שני צבעים מהדגם האהוב. הדגם הזה קיים גם במידות גדולות שלצערי לא מיובאות לארץ, לדעתי זה הדגם שמחמיא לכולן באשר הן. הסקיני חי ובועט!

2. גילטי פלז'ר - אובססיה. לפני כמה חודשים גיליתי את ההרשיז' האלה כשעשיתי גיחה מיואשת משהו לסופר פארם עם הילדה בשבת. נכנסנו לאחר מכן לטיב טעם הסמוך להתאבזר בדבר וחצי שחסרו לנו במזווה וגם בשקית מרשרשת של חטיף מנחם. התור המשמים לקופה נועד לכך שינוחו עיניי על חפיסת שוקולד מיותמת באריזה לבנה. אני לא בן אדם של שוקולד, אני בכלל מהזן של חטיפים מלוחים/פיקנטיים וקראנצ'יים שמתפצפצים בפה ומתפזרים על הבגדים. את השוקולד שלי אני אוהבת יותר בסגנון גלידת וניל עם עוגיות וכל מה שדומה לזה. הקארמה שלחה אותי לאסוף בידי את האריזה הלבנה ולגלות כי מדובר בשוקולד לבן עם קרם עוגיות. שלוש דקות משם על הספסל שליד המזרקה, הנ"ל הפך להיסטוריה טעימה כל כך עד שהייתי חייבת לחזור פנימה לחנות לאסוף עוד מהטוב הזה. אבל לא היה וגם לא מצאתי בשום מקום אחר מאז, כאילו בכוונה. לפני חודש כשחגגנו פורים עם ילדים המבזבזים את דמי הפורים שקיבלו מסבתא והדוד בחנות הצעצועים ולאחר מכן בחנות הממתקים הסמוכה, נמצאו ההרשיז' האבודים ופתאום הם צצו להם גם בסופר הקבוע שלנו. בעיה. גדולה. טעימה!

3. בגד ים - קניתי בגד ים. אני. קניתי. בגד. ים. שניים. שנים שלא רכשתי בגד ים. הפעם האחרונה רכשתי בגד ים היתה למטרות שחיה נטו כפי שהיה טרום הלידות. נהגתי לשחות קבוע ועד לחודש שביעי של ההריון הראשון שחיתי כרגיל. כשחזרתי לשחיה זמן מה אחרי הלידה עם בגד ים חדש ובמידה חדשה פקדו אותי דלקות גרון ואוזניים ללא רחם וללא הפסקה עד שנאלצתי לוותר על השחייה. בגד הים נשאר במגירה גם כשביקרנו בים ובבריכה, לשם לבשתי גופיה ומכנסונים. לא אהבתי את עצמי. לא הייתי מי שהייתי כל השנים שאני מכירה אותי. אתמול קניתי שניי בגדי ים למטרת אהבה עצמית.

4. חופש - את הנ"ל מסעיף הקודם אקח איתי לחופשת הפסח (האמיתית) בקפריסין. לפני שנתיים נסענו ללונדון למפגש פסגה משפחתי שהתאפשר רק בפסח ומאז נפשי מייחלת לפסח חו"לי. תקופת הפסח אינה תקופה טובה אצלי, זו תקופה שטומנת בחובה חוויות לא טובות בהיסטוריה האישית והמשפחתית והפכה ברבות השנים לשעון הביולוגי של זיכרון ומועקה. לאחר הבוסט שקיבלתי מהשהייה בלונדון בתקופה הזאת, אני משוכנעת כי לאחר בטן-גב איכותי במלון 'ארבע העונות' סניף קפריסין, אהפוך את הקערה והמועקה על פיה.

5.  קטסטרופה - קראתי ב 'לאישה' (כן, אני קוראת קצת את ה 'לאישה' ולא רק מעלעלת) המלצה על הסדרה המצויינת הזאת, 'קטסטרופה'. גמעתי את 6 הפרקים הראשונים בשבוע האחרון, בכל ערב מיד לאחר השכבת הילדים כשאני צונחת על הספה לשעה הראשונה של הס. קומדיה בריטית מקסימה וצינית על זוג בשנות ה 40 שנכנס להיריון מסטוץ של שבוע. הוא אמריקאי, היא אירית שחיה בבריטניה וכל ההומור הנהדר והשנון שבא עם המשולש הזה. מעולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה