יום שבת, 9 באפריל 2016

כרטיס ביקור : בילי'ס - בגדי יד שניה ועוד







הגעתי לממלכה הקטנה של בילי רינגר ביום שבת אחת כשהייתי עם משפחתי בדרך לאן שהוא אחר. במסגרת שיטוטי הבלתי נלאים להכיר עוד חנויות יד שניה, אני מבקשת לי גם את אלה הפתוחות בשבת, שאותן אוכל לדגום בהלוך/חזור מביקורי השבת אצל משפחה או החברים. דף הפייסבוק - בילי'ס יידע אותי כי היא פותחת בשבת (בדרך כלל שבת אחת בחודש ולפעמים עפ"י החשק), אז הלכתי.








פגשתי אישה נאה מאוד ומטופחת מאוד ובעלת שיק, היא יודעת להתלבש! בעברה, בילי ניהלה את מרכז היום לקשיש ברעננה ולפני כן הייתה עובדת רווחה בבילינסון. עבודתה היתה כל חייה ואין ספק שלצד הסיפוק והמימוש העצמי הגדול, באה גם השחיקה ולאחר שהחליטה על פרישה עמדה לה ההתלבטות - לאן מכאן. האיש שלצידה הזכיר לה כי תמיד התעניינה בבגדים ואופנה ואולי כדאי שתממש איזו מחשבה נודדת באשר לפתיחת חנות יד שניה קטנה. ואכן בעידודו של זה, בילי החליטה לפני כשנה להמיר את יחידת הדיור הצמודה לביתם והפכה אותה לפנינה קטנה של חנות בגדי יד שניה ועוד הקרויה, בילי'ס.










חנות קטנה ומקסימה המעוצבת בסגנון בקתה משהו, ובה בגדי נשים ואביזרים לרוב מהזן המשובח, רובם כחדשים במידות שונות ובמחירים שפויים. במרחב הכניסה העמידה בילי שולחן שעליו ובסביבותיו סלסלאות המכילות שלל פריטים במחירים קלים מאוד ובפנים החנות מאורגנת ממש כמו בוטיק מפנק והקולבים מאכלסים הרבה שמלות נאות ומיוחדות ועוד שלל פריטים ותכשיטים. מבחר רחב מאוד של זוגות נעליים מפוזר בחנות והוא משופע מאוד בנעליים ממותגי העל שלצערי הרב מאוד יתאימו רק לרגליי סינדרלה, אז אם את במידה 36-37, עזבי את הכלים בכיור ורוצי לשם מהר. בילי מחזיקה גם באוסף קטן ומקסים של חזיות ותחתונים שרק מפאת הזמן הקצר שהיה לרשותי לא יכולתי לו. 








ניכר על החנות שהיא מתוחזקת היטב, סביבת החנות נקיה, מאווררת ולא דחוסה יתר על המידה כפי שאפשר למצוא לעיתים בחנויות/בוטיק מהסוג הזה. הפריטים כולם מגיעים למדף/קולב לאחר טיפולה המסור של בילי וזה לבדו פלוס גדול באשר לחנויות מהנישה הזאת. כמובן שיצאתי לי עם שלל קטן הוצג פוסט אחד אחורה מכאן, כאן. אז, ממליצה בחום! החנות של בילי מצטרפת לקהילה גדולה ורחבה של חנויות יד שניה ווינטג' באיזור השרון בכלל וכפר סבא בפרט, אזור שהוא בבחינת ביקור חובה לחובבות הז'אנר.


בילי'ס - יד שניה ועוד
הרמח"ל 3 כפר סבא
פייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה