יום רביעי, 22 ביוני 2016

דברים טובים #7





1


2


3

4

5



6




1. רשת האופנה COS האחות הבוגרת והיוקרתית של H&M עושה עליה לארץ הקודש ומתעתדת לפתוח את הסניף הראשון שלה בלב תל אביב כמובן. בעוד שהאחות הקטנה והפוחזת מייצרת אופנה זולה המתכתבת תדיר עם הטרנדים המוכתבים בתצוגות האופנה של בתי אופנת העילית, COS פונה לקהל המעט בוגר יותר לזו שמוכנה להעמיק בכיסים ומציעה סמארט קז'ואל איכותי ופריטים קלאסיים שילכו איתך כברת דרך ארוכה יותר. התוודעתי לפריטים של הרשת באמצעות hauls של בלוגריות יוטיוב. אזהרה: המחירים גבוהים מאוד! יש שהאיכות עומדת בצד המחיר ולדעתי לרוב ממש לא לפי האכזבה שראיתי אצל אחת שיודעת לקנות היטב. בכל אופן COS בשבילי רק בסייל, ועדיין אני שמחה שנוכל לנשום גם את אוויר פסגותיה.

2. 'האמריקאים' סדרת ריגול מצוינת שאם טרם נדרשתם אליה, מה אתם עדיין עושים כאן?! העונה הרביעית בעיצומה והסדרה מצליחה להמשיך ולרתק, ובלי ספויילרים היא סוף סוף מטפלת בקישקעס של המשמעות הבלתי נתפסת להבנה של לחיות חיים כפולים. הליהוק לא היה יכול להיות יותר טוב, השחקנים הראשיים לוקחים על כתפיהם הנוקשות והענוגות את הסדרה. קארי ראסל, הלא היא 'פליסיטי' כבר מזמן לא מתולתלת, מחליקה, תרתי משמע, לתפקיד חייה שמצליח להרחיק לגמריי את הזיכרון שלנו ממנה. אתם עדיין כאן?!

3. גילטי פלז'ר - זה לא אני, זה הוא! שנים שלא נגעתי בזה ואז כשחיכינו עם עגלת סופר מלאה למחצה כי ניסינו להיות טובים, הוא עשה שני צעדים שמאלה למקרר הקטן והביא שתי גלידות בן&ג'ריס כשהוא מפטיר "בגלל שזה שבועות" ולא משנה שיש במקרר הפרטי כבר שתי עוגות גבינה ומתוכננת פסטה מוקרמת לצהריים למחרת ושנהיה אצל אמא שלו לצוערב לא מחייב שבעצם אומר שנבלוס כל האחה"צ ובערב בכלל נאכל פיצה אצל אמא שלי. שיואווו, איך 'תגעגעתי לצ'אנקי מאנקי הזה!

4. שרית ואסף הכירו לפני 16 שנה כשעבדו יחד במשרד פרסום, הוא קופרייטר יוצא סיירת 'ארץ נהדרת' ו'מועדון לילה' ואיש קריאייטיב מוכשר ו... אחד היוצרים של הסדרה הפופולרית לילדים 'אלישע' שזכתה זה לא מכבר בפרס אופיר. היא מאיירת, מעצבת גרפית וצלמת ילדים ומשפחות. היום הם הורים לשלוש בנות ול "בייבי" דף הפייסבוק ולאתר 'ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם' שהתחיל מהתמוגגות ותיעוד של אמירות חמודות, מצחיקות וחכמות של הבנות הפרטיות שלהם ומשם זה הפך לדף של שיתוף פנינים ושנינויות של פעוטות וילדים של אחרים. זה היה רק עניין של זמן עד שיצא הספר ואכן לפני כשנה הספר הודפס ויצא לאור בגיוס המונים בהדסטארט ונמכרו ממנו אלפי עותקים ולאחרונה ממש הספר החל מופץ גם בסטימצקי. כבוד! הספר מכיל ציטוטים שלא הופיעו בדף הפייסבוק או באתר ויש בו כמה עמודים ריקים להוסיף את החוכמות של הילדים הפרטיים שלכם שישאר לכם למזכרת. שני עותקים של הספר עשו דרכם בשקיות המתנה של סוף השנה כחלק ממתנה אישית שלנו כהורים לגננת ולסייעת שאנחנו מעריכים מאוד שניכרת עליהן אהבת תחום הילדים גם כעבור שנים רבות ושוחקות.

5. אוצר - לפני כשנתיים וחצי ערכתי בספריה שלי מפגש סופר לילדי כיתה ג' עם הסופר יהודה אטלס. הבאתי למפגש את בני שהיה אז בן חמש וחצי כשהוא אוחז בידו את הספר המיתולוגי 'והילד הזה הוא אני' שהיה שייך לאביו כשהיה בן גילו וחזר הביתה עם חתימה על הספר בן ה 37. הילד כמו אביו מצטט בטבעיות לעתים מזומנות מהספר כשהוא נזכר או חווה סיטואציה יהודה אטלסית אסלית. ספרים הם חברים טובים!

6. לפני שבוע כשאנחנו מחכות בספסל חוג הקרטה של הגדול, הקראתי לבתי הקטנה את הספר הנפלא של דוקטור סוס, 'אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים' שהוא בבחינת ספר קואצ'ינג ועזרה עצמית הראשון לילדים. ממש לא לילדים בלבד, ממליצה לכל אחד לקרוא אותו לעצמו פעם בשבוע כמנטרה! 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה