יום שני, 13 ביוני 2016

STELLA



אני לא בקיאה באופנה עילית ומותגי על, אבל מהמעט שאני כן מכירה ונחשפת אליו, אני מאוד מאוד מאווווד אוהבת את העיצובים של בית האופנה של סטלה מקרטני ובמיוחד את הקו המשותף שלה עם אדידס והתמזל מזלי ומצאתי לפני כשנה בחנות יד שניה, פוטר hoodie עם כובע מהקולקציה המשותפת המלווה אותי קבוע בחורף לאימונים ולסעפ"ש שישי. כשהגיחו הנעליים שלהלן לאוויר העולם ובעצם ליתר דיוק כשגיליתי את triple sole lace up platform shoes נפלה לי הלסת והן נחרטו בי ככאלה שהייתי רוצה ומהסוג שהייתי שמחה להשקיע את מיטב מעותיי בהן, וזאת מכיוון שלמרות שהן כאלה out there הן מצליחות להיות גם קלאסיות עם טאץ' מעולה של אדג' וגם נראות ככאלה שיחזיקו מעמד כברת דרך ארוכה של עשור פלוס פלוס בשקט. אבל אין לי את המעות ולא ממש חיפשתי העתק הולם, אז הן נכנסו להן למגירת "הייתי ממש רוצה" וזהו. מאוחר יותר ומאוחר מדי ראיתי כי נעלי to go הפליאו לייצר נעל דומה מאוד שנצפתה בחורף האחרון על הפאשניסטות המקומיות. הלכתי לחפש בסניף המקומי, אך לא נשאר. 











לפני כשבועיים נכנסתי במקרה לטו גו במסגרת "חם לי, הולכת למזגן של הקניון לגלידה ולשיטוטי משעמם לי תיכו" ואז ראיתי את הסנדלים על פלטפורמה האלה שהזכירו לי מאוד את הנעליים לעיל, מדדתי ונפגעתי. חודשיים לפני פסח ערכתי פינוי מאסיבי מהארון שלי ומסרתי הלאה שני זוגות קלוגס של מנגו עם גפה דומה מאוד, שהיו יפהפיים, אך הם היו גבוהים וכבדים מאוד עם פוטנציאל סביר לנקע. אלה להלן קלי משקל והסוליה ישרה וללא עקב והם נוחים מאוד. הנ"ל נרכשו במבצע של 1+1 ולא האמנתי למזלי הטוב כי לא הייתי צריכה להתלבט לגביי הצבע. מרוב סניקרס כמעט ושאני לא דוגמת את קולקצית הסנדלים שלי, כולי תקווה שאלה יספקו לי את הריגוש הדרוש לנעילת סנדלים.






LOOKBOOK

cami - zara   ,  vest - thrifted   ,   jeans - mango   ,   bag - zara   ,   sunnies - quay


oveall - mango   ,   bracelet - thrifted   ,   sunnies - aldo


dress - zara   ,   bag - aliexpress   ,   sunnies - quay


top - adidas (thrifted)   ,   culottes - bershka   ,   bag - asos   ,   sunnies - thrifted


top - zara   ,   jeans - topshop   ,   bag - mango   ,   sunnies - quay




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה